lauantai 2. heinäkuuta 2011

äänet, vain ystäviksimme jääneet.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Heipodei!

Ihan näin aluksi anteeksi näin pitkästä postaustauosta, mitään kuvia ei oikeesti ole ollut teille jakaa ja mitään ei oikeastaan ole tapahtunut ja tervetuloa uudet lukijat!:) Mutta jos kertoisin vähän kuluneesta viikosta. Ollaan oltu rannalla pienellä porukalla yöhön asti ja oon kärsinyt tästä kuumuudesta. Eilen lähdettiin mökille ja saatiin aivan kuningasidea Anniinan kanssa, että se lähtee messiin! Nyt on takana aivan mahtava mökkireissu, kuten noi kuvat kertoo. Oltiin soutelemassa, kiipeiltiin kallioilla, mentiin keskellä järveä uimaan veneestä, syötiin, datailtiin koko yö ja saatiin kuningasidea mennä aamuyöuinnille puoli viisi aamulla, ihailtiin ihan mahtavaa auringon nousua, kuoltiin hyttysten takia, paleltiin kylmässä saunassa katsellen jotain ihan älyttömiä videoita kännykästä ja mentiin vasta puoli seiskalta nukkumaan aamulla ja nukuttiin vajaa kuusi tuntia. Nyt sitten olin koko illan rannalla pienellä porukalla uimassa ja nyt mä koomailen ihan totaalisesti, mulla ei enää riitä energiaa mihinkään. Huomenna olis herättävä sen verta aikasin, että ehdin pakkamaan loppuun, sillä maanantainahan on lähtö Tukholmaan! En varmaan ehdi kirjottelemaan mitään huomenna ja tuskin mulla mitään asiaa on :-D! Mutta palaillaan keskiviikon jälkeen!

Ei kommentteja: