lauantai 23. heinäkuuta 2011

are you ready or not?

Eilen oli ihan mahtava päivä! Eilen oli siis kauan odotettu Kukkaisrock Tampereen keskustorilla ja näin eilisen aikana kolme mun lempparibändiä livenä, eli Matthau Mikojan, Flinch ja Negative. Alun perin en olisi edes jaksanut lähteä koko tapahtumaan, koska oli niiiiin kuuma, mutta onneksi sitten kuitenki menin. Ekaksi soitti Matthau Mikojan. Järkytyin totaalisesti kun näin kuka soitti Matthaun bändissä kakkoskitaraa, se oli SIR CHRISTUS! Sööri on Negativen entinen kitaristi ja olen nähny kyseisen miehen viimeksi joskus ala-asteella. Mulla meni vähän itse Matthau ohi, kun kaikki mielenkiinto kohdistui Sööriin. Mä en ymmärrä, kuinka se ei ole muuttunu ulkoisesti oikeastaan yhtään ja voi herratsiisus kuinka se soittaa<3 Kaikki ne pahimmat fanitusajat tuli niin elävästi mieleen yhden ainoan ihmisen takia, i'm in love. Matthaun jälkeen aloitti Flinch. Tajuttoman hyviä livenä ja muutaman uudenkin biisin soittivat. Se kuumuus vaan tais vaikuttaa yleisöön, koska porukka oli aika kuollutta. Itekkin jouduin lähtemään kesken Flinchin vedon pois, koska tuntui, että pyörryn sinne ihmisten keskelle. Keräilin siinä sitte voimia Negativeä varten ja kyllä kannatti.
Mulla on ollut pitkään taas sellanen kausi, että ei Negativea ole tullut kuunneltua, enkä aina edes muista kuinka paljon rakastan sitä bändiä. Mä en odottanut mitään eilisen kaltaista, etenkään kun Larry lähti bändistä. Kuitenkin heti kun intro alkoi soimaan niin sain jäätävät kylmänväreet ja sen on aika paljon 30C asteen helteellä. Sillä hetkellä taas muistin kuinka tärkeä toi bändi on mulle ja kaikki muistot tulvahti taas. Se keikka oli ihan tajuton, ihmisiä oli niin paljon ja se tunnelma. Kyllä itku tuli taas ja niin hyvä mieli, mä haluan elää eilisen uudelleen<3 Pahoittelut näin sekavasta teksistä, mutta mun on pakko jakaa mun fiiliksiä! Mulla oli niin suuri valinnan vaikeus näiden kuvien kanssa, koska niitä tuli paljon ja olisin halunnut laittaa ne kaikki tänne, mutta ajattelin sitten teitäkin :)
Kertokaa, onko teillä joku sellainen bändi/artisti jota fanitatte aivan totaalisesti?

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

6 kommenttia:

emiö kirjoitti...

onhan mulla sellanen ketä fanitan aivan totaalisesti: gaga. (: en oikeestaa voi sano et oon sen fani, se kuulostaa liian pienelt sanalt kuvaamaan mitä se on mulle.. hahaa poikkean aiheesta mut kivoi kuvii!

hende ouverr kirjoitti...

söör oli kyl miau<3 en kyl tiedä miks must näytti et se ois käyny jotenki vähä hitaalla :o

anna kirjoitti...

emiö: gaga on mahtava, tykkään itekki ja kiitos:)!

hende ouverr: tiekkö katoin ihan samaa!:D onnistuin saamaan pari kuvaa sen jäätyilystä<3

Minea kirjoitti...

Mikkosten veljekset<3 en ihmettele yhtään, jos christus on käynyt vähän hitaalla :DD

Minna kirjoitti...

noo aika monikin bändi mut tää negative etenki. negative on mun ykkös bändi ollu jo 2010 keväästä asti. ostan tommosen hienon pääkallo paidan varmaan ku on synttärit :p pian ku täytän 13.08. Juu sama et noi kolme bändiä oli aivan mahtavia. ja taisin sut nähdä siel yleisö joukost

emma kirjoitti...

Pääsen taas kommentoimaa...:-D Tosiaa olin ittekki tuo Kukkaisrockissa iha edessä ja olin kuullu vähä juttua että Ripe soittais Matthaun riveissä ja sitten kun tulin sinne tulin siitä lavan vierestä ja Christus siinä sitten viritteli sitä kitaraansa nii multahan meinas oikeesti henki lähteä...:-D Matthau on musta muutenkin aivan huikee ja sitten siinä vielä Christus niin tosiaan....:-D Flinch on kanssa mahtava bändi, mut kyllähä NGT viä kaiken<3 Olin ihan toiveikkaana että jos Chrisu olis tullu soittaa Negsujen kaa vaikka Moment of our Loven, ois ollu taivas<3