lauantai 16. heinäkuuta 2011

do i have b-day today?

Photobucket

Photobucket

Ehkä elämäni tylsimmät synttärit. Okei, ehkä mun tarvii vaan tottua tälläsiin synttäreihin, jota ei juhlita. Tuntuu, että lapsuus olis ohi kun ei oltukkaan mökillä mun synttäripäivänä. Meillä on ollut joka vuosi, 15 vuoden ajan juhlat mökillä mun synttäripäivänä, joihin kutsuttiin kaikki sukulaiset. Muistan vieläki kuin odotin synttäreitä enemmän kuin mitään. En pystynyt nukkumaan edellisenä yönä, koska jännitti niin paljon. Aamulla oli ihana herätä siihen tunteeseen, et jee synttärit missä lahjat. Äiti leipo joka vuosi mansikkakakun vieraille ja jätti mulle kakkupohjan palasen johon laitoin sit mansikoita, koska en tykänny kermavaahdosta, en kyllä tykkää vieläkään. Ne oli ihania päiviä, ihan samanlaisia jokanen, mutta silti kaipaan niitä niin paljon. Tosi ankeeta herätä tänään kotoa ja ei edes tuntunu synttäreiltä. No mut kai se vaan kuuluu elämään. Mutta joka tapauksessa onnitteluista:)!

1 kommentti:

Perttu kirjoitti...

Hei, mullahan on vähän sama tilanne... Mutta joulu ja mökki asioina. Kauhulla odotan ensi joulua, koska en tiedä onko joulu sielä vai ei. Oon ollu joulut sielä aina, tai no melkee... ekaa jouluani en ollu, mutta sen jälkeen olen ollut poissa kerran tai kahdesti, not sure... Mut sillai. Ahdistaa.