torstai 21. heinäkuuta 2011

i'm gonna drink my tears and cry.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Puoli viikkoa mökillä oli aika tuskaista. Mulla on edelleen yskä ja muutenkaan en ole vielä ihan kunnossa siitä kuumeilusta. En ole jaksanut kirjoittaa, koska kuvasaldo on aika pieni ja ei ole tapahtunut mitään. Paitsi, että onnistuin melki tuhoamaan järkkärin ja pari objektiivia siinä samalla, mutta ihme kyllä mikään ei mennytkään rikki. Lyhyesti sanottuna kameralaukku vieri viitisen metriä kallioilta alas järveen ja vesi meni sisälle. Oli varmaan kaunista katseltavaa, kui hypin kalloilla kameran perässä ja kiljun täysiä. Mä en voi ymmärtää miten ne eivät menneet rikki, sen verra rajua kohtelua saivat:-D Mutta joo, viikolla on tapahtunu jänniä asioita ja mä en tiedä mitä mä tällä hetkellä edes ajattelen, kun olen aika sekasin. Ahdistavaa. Mieliala vaihtelee taas minuutin välein ja haluaisin vaan kadota jonnekkin maan alle. Mä vaan kelaan juttuja mun päässä ihan koko ajan, miksei aivoissa vois vaan olla sellasta on/off nappulaa, tiedätte varmaan tunteen?

6 kommenttia:

Perttu kirjoitti...

Järkkärit on suunniteltu kestämään :)

emiö kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
Roosa-Maria kirjoitti...

vooouh mikä tuuri kameran kanssa :D

mariann kirjoitti...

hei tosi kiva blogi, ja oot tosi kaunis! :)

http://lifeislifeandcookiesaregood.blogspot.com

tsekkailes :)

Anette kirjoitti...

Ryhdyin lukijaksi! Älyttömän ihana blogi sulla! :)
Mun blogiin..
http://fabulousafternoon.blogspot.com

Melko uus ploki tuo mun meinaa olla, että ei vielä ihan kukassaan

CC kirjoitti...

iihana blogi :)

http://chasingcoconuts.blogspot.com/