sunnuntai 10. heinäkuuta 2011

my favourite movies.

Photobucket


Veren Vangit tuli eilen telkkarista ja muistin taas kuin rakastan tota elokuvaa. Vampyyrileffa joka voittaa Twilightin niiiiin ylivoimasesti, ettei mitään rajaa. Parasta kuitenkin tässä leffassa on nuori Brad Pitt, joka on ihan sairaan hyvännäkönen tässä leffassa, normaalisti en edes tykkää kyseisestä näyttelijästä.

Photobucket

Boondock Saints on tällä hetkellä mun ehdoton lemppari ja tulee varmaan aina olemaankin. Aivan tajuton leffa, aivan tajuttoman ihana Norman Reedus. Pitääkö vielä perustella?

Photobucket

Sweeney Todd on ihanan synkkä, rakastan elokuvan tunnelmaa, goottimaista tyyliä ja 1800-luvun Lontoota ja tietysti Johnny Deppiä!

Photobucket


Pocahontas on mun yks mun lempi leffoista ihan pienestä asti. Varmaan eka leffa, jonka olen nähny naperona. Tähän liittyy niin paljon muistoja lapsuudesta. Älkää naurako.

Photobucket

The Crowssa on aivan ihana tarina ja ihanaihanaihana Brandon Lee, joka myös kuoli kyseisen leffan kuvauksissa. Ihana, väkivaltainen ja synkkä leffa, rakastan.
Onko kellään samoja suosikkeja?:)

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

teen kans tämmösen :DD kiitti ideasta!

tpetu

emppu kirjoitti...

Rakastan Sweeney Toddia samoista syistä mitä sulla tossa luki (: ja alimmainen, The Crow, alko kiinnostaa mua :pp täytynee katsoa joskus.

sane kirjoitti...

veren vangit, ihana leffa xxxxxxxx♥ hitto, lestat niin hothothot ! heheheheehh