sunnuntai 17. heinäkuuta 2011

Remember when I scared you away.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Pääsin sitte viettämään villiä mökkielämää tänne korpeen hyttysten keskelle muutamaksi päiväksi, jej! Tällä hetkellä mua ärsyttää törkeesti muutama juttu. Se, että täällä vintissä ei ole pistorasioita ja joudun sähläämään jatkojohtojen kanssa. Toinen juttu on, että joudun käyttämään mun kännykän kuulokkeita koneen kanssa ja ääni kuulostaa paskalta. Kuuntelisin kyllä mieluummin kännykästä musiikkia, mutta kun akku on loppu ja joudun pitämään sitä laturissa ja tattadaa laturin johto ei yllä mun sänkyyn! Muutenkin ärsyttää kytätä kännykkää, koska toivon, että joku tekstais mulle tai ilmestyis meseen. Lisäksi mun pään yläpuolella inisee joku vtun hyttynen enkä saa sitä murhatuksi. Ja maallako on rentouttavaa?

4 kommenttia:

Erika kirjoitti...

Vau tosi hienoja kuvia!

anna kirjoitti...

Erika: kiitos:)!

alina kirjoitti...

ihania kuvia! :-)

http://millionbeautifulsmiles.blogspot.com/

anni kirjoitti...

ihania kuviaaaaa : )

http://life-blogi.blogspot.com/
uuus