tiistai 9. elokuuta 2011

It's a miracle I stand beside you.

Photobucket



Photobucket



Photobucket



Yleensä ihmiset tekee jotain kivaa viimesenä lomapäivänä. Mäpäs istun yksin kotona ja hermoilen huomista. Jännittää ihan törkeesti ja mä en keksi mitään kivoja vaatteita huomiselle. Okei on mullakin ongelmat. Anyway olin taas pari yötä äidin luona ja värjäiltiin mun hiuksetkin eilen. Ja sain eilen osteltua vähän koulujuttuja, kuten vihkoja ja sellasta. Tuli sitä ostettua toki muutakin ja äiti sponssasi suurimman osan :) Tässä eilisen ja muita lähiaikojen ostoksia! Ja kiitos noista linkeistä, lisää vaan:)!



Photobucket



Photobucket



Photobucket



Photobucket

Photobucket


Photobucket


2 kommenttia:

Minea kirjoitti...

ei kannata turhaan hermoilla, lukiossa on niiin paljon kivempaa kuin yläasteella! :-) alkaas sulla koulu sit huomenna jo?? hyi...

emmma kirjoitti...

citymaket :D sori oli pakko huomauttaa. :> Mä oon joka vuos kuolannut noita stabiloita, mut ne on niin hirveen kalliita. :< Mut ehkä voisin nyt sponssata ne itse itselleni, ku palkkaakin on, ehkä koulu rupeis sit enemmän innostamaan. :D