perjantai 5. elokuuta 2011

you're such a gorgeous nightmare.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Täällä taas pienen hiljaisuuden jälkeen. Hatanpäällä olin pari yötä ja mä en edes tajunnut kuinka ikävä mulla on ehtinyt tulla mun pikkusiilivauvaani! Nyt se sitten jäi taas äitelle, mutta haluan sen pian kotiin:(! Anyway mun piti eilen niitä loppuja koulujuttuja käydä ostamassa, mutta Petu sai mut sitten houkuteltua Särkkään, joten eilinen päivä meni sitten siellä. Syystä tai toisesta tulin sitten jo tänään kotiin ja mua odotti ihana yllätys kotona, nimittäin mun CDON.COM tilaus oli tullut kotiin<3! Tilaattiin mulle siis pari Crashdietin levyä jotka sain sitten vähän myöhäisenä synttärilahjana iskältä. Nyt sitten loppuilta meneekin popitellessa uusia levyjä!

ps. Escape the Fate - Gorgeous Nightmare: tykkään tykkään tykkään!


5 kommenttia:

Lotta kirjoitti...

Voi kuinka sulonen siili! :O

emmma kirjoitti...

Ihana toi siili♥ Kerro hänestä lisää. :]

nora kirjoitti...

mäki haluisin siilin :)

vempps kirjoitti...

ihana blogi sulla! ryhdyin lukijaks (:

http://barbievera.blogspot.com/

sane kirjoitti...

oi mikä suloisuus sun siilis ! (: Sitten kun skopa on perseen alla niin tuun moikkaa!
Ja ahh, toi Escapen biisi ♥ love that