tiistai 6. syyskuuta 2011

'Cause you can't buy a house in heaven.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Heippa taas! Melkein viikon hiljaiselon jälkeen ajattelin tulla infoamaan, että hengissä ollaan. Mulla ei vaan ole ollut yksinkertaisesti oikeastaan mitään kertomisen aihetta ja kuviakaan ei ole tullut oteltua. Eilen koulun jälkeen suuntasin kaupungille tarkoituksena mennä ostamaan uusi puuteri ja muuta vastaavaa, mutta jotenkin eksyin sitten Carlingsiin ja löysin aivan ihanan syysneuleen♥! Hiukan kirpaisi 35€ neuleesta, mutta en kadu. Vähän arvelutti tosin tuon neuleen pituus, koska pitkät neuleet ei tosiaan imartele mun huikean pitkiä ja laihoja jalkoja, mutta ei se niin kamalalta näyttänytkään. Anyway, nyt olen majaillut taas hetken äiskän luona ja huomenna takaisin iskälle, koska torstaina isoskoulutus ja perjantaina lähtö pitkästä aikaa lempsun isoskoulutusleirille, joka kestää koko viikonlopun!

Nyt pitäis varmaan alkaa läksyjä tekemään ja valmistautumaan pikkuhiljaa tulevaan koeviikkoon, iiks. Mutta sitä ennen, ajattelin kysäistä teidän mielipidettänne tälläiseen asiaan kuin otsahiusten leikkauttaminen. Olen miettinyt jo pitkän aikaa, että uskaltaisinko leikkauttaa samanlaiset otsahiukset kuin kevät talvella, koska ylikasvaneet, tupeerauksella ja lakalla sivulle tökätyt 'otsahiukset' jotka omistan tällä hetkellä suoranaisesti vttuttaa mua joka ikinen aamu ja pilaa mun päivän! En siis leikkauttaisi muita hiuksia mitenkään radikaalisti, en sillä tavalla miten viimeksi, vaan vähän kerroksittain ja lyhentäisin vähän takaa,mutta muuten malli pysyisi samana plus sitten revityt otsahiukset, you know? Kertokaa vähän mitä mieltä olette, kommenttia tulemaan:)!

Photobucket

5 kommenttia:

Minea kirjoitti...

tykkään kyl tosta sun sivuotsiksesta, vaikka ymmärrän et sen kanssa voi mennä hermo..!

Anonyymi kirjoitti...

noi on söpöt noi otsahiukset!:--)

Insanity kirjoitti...

sivuotsis on kyllä hankala asetella, nimim. on kokemusta ja paljon :< tuo "hapsuinen" otsis on ainakin sata kertaa helpompi asetella, ja näyttää kivalta :P

Riikka kirjoitti...

mulla on blogissa meneillään pieni arvonta ja ois tosi kivaa jos osallistuisit! :)

http://strange-dayss.blogspot.com/2011/09/give-away.html

Milja Maria kirjoitti...

ihana blogi, liityin lukijaks :)

milinblogi.blogspot.com