maanantai 19. syyskuuta 2011

this world is only gonna break your heart.

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Se on sitten taas maanantai. Mulla oli tänään cooper tokalla tunnilla ja juoksin ihan hyvin, jos ottaa huomioon, että periaatteessa liikkuminen on vähentynyt rajusti viime kesästä futiksen takia. Jotenkin musta vaan tuntuu, että mun pari laski mun juokseman matkan väärin, koska tulos oli musta vähän liian hyvä mun kunnolla, mutta aivan sama. Cooperin ansiosta mulla on särkenyt päätä ihan koko päivän buranasta huolimatta ja se ei oikein edistä mun koeviikkoon valmistautumista.
Torstaina tosiaan starttaa meitsin ensimmäinen koeviikko ranskan kokeella, johon pitäis nyt alkaa lueskelemaan ihan kunnolla. Sainkin eilen ihan mukavasti lueskeltua ja illalla ehdin Sonjaakin näkemään, mitä nyt taas vähän syötiin taas vaihteeksi. Kuten kuvasta ärsyttävästi näkyy noi hiukset on taas haalistuneet ruskeiksi :( En millään jaksais alkaa värjäilemään taas noita, justhan kuukausi takaperin ne värjäilin. No mutta mä menen nyt lueskelemaan!

4 kommenttia:

Sonja kirjoitti...

:D:D:D:D määää.... hirveee <3
ei mulla muuta:)

nellilove kirjoitti...

apuaaa tulin tsekkaa sun blogia ja tuollahan on vanhoja tuttujaki :--D galtsu emoajat & sonja :D:D mut tykkään sun blogistaaa!

Taija kirjoitti...

Voi sul on ihana blgi, jään seurailee :)!

anna kirjoitti...

sonja: hyst
nellilove: joo muistan sonjan emoajat kansssa!:Dd
Taija: kiitos ja kiva että tykkäät!:)