tiistai 4. lokakuuta 2011

Goodbye Formspring!

Kuten otsikosta osaatte lukea, menin ja poistin Formspringin, koska en jaksa pilata mun päivääni lukemalla sieltä 'kysymyksiä' mun ulkonäöstäni. Ne on suoraan sanottuna pelkkää vittuilua ja anonyyminä kommentointi tollasissa asioissa on vaan säälittävää. En viittis lukea sieltä joka päivä 'ootko mielestäs läski' kommentteja. En mä sitä tollasia varten tehnyt. Jos jollain on jotain päteemistä mun ulkonäöstäni, niin tervetuloa laittamaan kommenttia kommenttiboxiin omalla nimellä kiitos!

3 kommenttia:

emilia kirjoitti...

itekki poistin formin aikoi sitte ihan saman asian takia. sen alkuperänen ideahan on kysyä ihmisiltä kysymyksiä tyyliin "mikä on sun lempiväri?" :D eikä se et mennään haukkumaan tyyppii sinne ku anonyymina voi sen tehä..

anna kirjoitti...

emilia: anonyymit<3

Perttu kirjoitti...

Tiedät varmasti mun mielipiteen siitä, et netis tullaan aukoon päätä, mutta ei sit sanotan mitään omalla naamalla tai livenä. PASKAA. Jos ei ole pokkaa sanoa suoraan, jättäkööt sanomatta. Toki kun blogia kirjottaa, pitää kasvattaa paksu nahka, koska aina on ihmisiä jotka tykkää tehä kiusaa jne. Olet rakas, älä välitä tommosia!