maanantai 10. lokakuuta 2011

Haaste 2!

Hups, huomasin vasta nyt, että olen saanut myös Miljalta haasteen! Aika samantapainen, kuin viimeisin mutta teen nyt sitten kuitenkin. Voisin muutenkin alkaa toteuttamaan niitä kaveripostauksia ja vastaavia mitä olette toivoneet. Lisää toiveita ja ehdotuksia saa toki aina laittaa :)! Mutta nyt siihen haasteeseen!

- Kiitos haasteesta Milja!:)
- En haasta ketään, tehköön ken haluaa!
-Kahdeksan satunnaista asiaa itsestäsi.
1. En osaa tehdä kärrynpyörää, takaperin kuperkeikkaa tai mitään muitakaan hienoja juttuja :(
2. En tykkää kanasta ollenkaan, yäk.
3. Osaan viheltää tosi kimeästi, muut luulee mua linnuksi!
4. Mulla on omasta mielestäni tosi rumat varpaat.
5. Olen aina halunnu aloittaa ratsastuksen ja mun sisälläni tulee aina olemaan pieni salainen heppatyttö, älkää kertoko kellekkään, shh!
6. Haluan joskus platinablondit hiukset, haha!
7. Mun jalat on aina arvilla, ruvilla ja mustelmilla.
8. Ennen inhosin Olavi Uusivirtaa yli kaiken, mutta nyt olen rakastunut Olavin ääneen ja Olavi on niin ah Ganesissa! Ja niin on muuten myös Eero Milonoff!♥ Don't ask.


2 kommenttia:

marli kirjoitti...

mäkään en osaa kärrynpyörää enkä oikein kunnolla takaperinkuperkeikkaa!! paitsi jollai über pehmeellä alustalla:D enkä myöskän tykkää omista varpaistani:D:D:D

emmma kirjoitti...

Tuttu tunne muut heittelee jotain voltteja siinä, ku mä yritän pysyy esim. yhellä jalalla pystyssä :D