torstai 13. lokakuuta 2011

There's no logic here today.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Mulla olis huomenna taksvärkkipäivä, eli toisin sanoen mulla alkoi loma jo tänään! Saatiin myös jaksotodistukset ja mä olen iloisesti järkyttynyt. Jo ylä-asteella mun aivoihin syövytettiin se, että lukiossa kaikki numerot tippuu. Miten mulla sitten nousi numerot? Psykologia oli 8, fysiikka 8, englanti 8, ranska 9 ja ainoa 7 oli kemia! Eniten ihmettelen, että miten numerot voi nousta mun koetulosten perusteella, psykologia 7-, fysiikka 7½, kemia 7+, englanti 6½ ja ranska 9+. Englannin muista jutuista tosin sain hyviä numeroita, kuten luetunymmärtämiset ja verbikokeet. Mulla on ollut viimeiset kolme vuotta 7 englannista ja mä olen niin onnellinen nyt :)! Anyway, mä olen todella olen loman tarpeessa, mulla on varmaan kolmen viikon univelat!

Huomenna en kuitenkaan ehdi nukkumaan, koska lähdetään ajamaan aamulla Poriin! Tehdään tämmönen yhden yön kaupunkimatka ja valittiin tällä kertaa kohteeksi Pori, vuosi sitten oltiin Turussa. Mulla on pakkailut vielä vähän vaiheessa, mulla on vaan epämääräinen kasa vaatteita laukun päällä. Että jos sitä vaivautuisi sammuttamaan koneen ja laittamaan kamat valmiiksi huomista varten. Pitäkää kiva syysloma!♥

Miten te ylipäätään ajattelitte lomanne viettää:)?

2 kommenttia:

Minea kirjoitti...

kyllä ne numerot siitä sitten tippuu, ei huolta :DD odota vaan mm. enkku kutosta ja bilsa kakkosta... mut nyt olit ainaki tosi hyvät arvosanat saanu noista kursseista! :) niin ja täällä sitä vietetään jo viimeisiä syyslomapäiviä, höh :(

laura kirjoitti...

upeita kuvia :)