perjantai 4. marraskuuta 2011

And it's hard to hold a candle in the cold November rain.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Tässä olis nyt niitä H&M:n ostoksia, kaulahuivi, neule ja talvitakki. Pahoittelut huonolaatuisista kuvista, nyt oli pimeetä ja jouduin ottamaan jalustalla noi kuvat ja en jaksanut alkaa tappelemaan jalustan kanssa, joten siksi kuvat ovat aikalailla vinossa, antakaa anteeksi mun laiskuuteni. Anyway, pisti silmään tuo takki, kun olin jo kävelemässä ulos kaupasta. Katselin samaa takkia jo vuosi sitten, mutta en sitten ostanutkaan. En mä uutta takkia olisi tarvinnut, MUTTA sitten huomasin takista roikkuvan -50% lapun ja kiikutin sen sitten kassalle. Laskujen mukaan mulla on nyt syksylle ja talvelle yhteensä kuusi takkia, joista kolme on tullut ostettua tänä syksynä. No onhan ainakin varaa vaihdella. Tosin nyt näyttää siltä, että vetelen varmaan koko talven nahkatakilla, koska ei sitä lunta näytä tulevan :( Just sillon kun mulla on monta lämmintä talvitakkia henkarissa roikkumassa. Sillon kun mulla ei ole kunnollista talvitakkia, tulee lunta kolme metriä ja on ihan järkyttävä pakkanen. Just mun tuuria.

Tänään oli ihan mukava päivä koulun puolesta, pääsin jo kahden jälkeen ja ehdin käymään kirjastossakin hakemaan pari levyä ja äikän tunnille uuden lukukirjan. Nyt sitten luvassa olis päikkärit ja illalla suuntana keskusta, jos vaikka menisi näkemään kavereita. Hyvät perjantait kaikille!:)

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

tosi kivoja noi! :))

SSM kirjoitti...

Ootpas nättimys :)

http://ruusukerotta.blogspot.com

Anonyymi kirjoitti...

tee kysymyspostaus ja meikkipostaus!

LIISA kirjoitti...

Ihana kaulahuivi!!<3 ja magee blogi sulla :)

http://lissukka-liveforlife.blogspot.com/

anna kirjoitti...

Anonyymi: kiva että tykkäät!:)
SSM: kiitti!:)
Anonyymi: kiitti ideasta!:)
LIISA: kiitti ja kiva että tykkäät!:)