sunnuntai 13. marraskuuta 2011

Kickstart my heart hope it never stops.


Mun on nyt tällä sekunnilla päästävä soittamaan rumpuja! Eksyin youtubeen ja löysin sieltä yhden videon, jossa joku tyttö soittaa ihan tajuttoman hyvin ja mulle tuli ihan tajuton kuume päästä soittamaan! Mun piti jo kesällä kasata iskän rummut autotalliin, mutta se jotenkin jäi. Iskä on joskus soittanut bändissä ja sitä kautta mua on aina kiinnostanut rumpujen soitto, olen koko ikäni halunnut oppia ja joskus me kyllä koottiin ne, mutta mulla ei kestänyt kärsivällisyys, olin ehkä kymmenen tai jotain vastaavaa. Etsin iskän vanhat rumpukapulat kaapin perältä ja naputtelen niillä täällä ihan innoissani. Tulkaa joku kokoamaan ne tänne, olkaa kilttejä, mä haluan harjoitella! Soitatteko te lukijat jotain soitinta?


7 kommenttia:

Perttu kirjoitti...

kitara, basso, piano ja suutanikin osaan soittaa

anna kirjoitti...

Perttu: oon ylpeä susta<3

anni kirjoitti...

no pianoahan minä :) ja kitarasta soinnun. olis kiva kans rumpuja osata soittaa eikä vaa pelkkää peruskomppia

anna kirjoitti...

anni: ai soittakko pianoa o: en tiennykkää :)eivaa olishan se kiva.

markus kirjoitti...

soittelen viulua, kitaraa ja soittelin rumpuja, mut myin rummut :--( mut tyttörumpalit on siistei! itseasias mun blogista(kätevä mainostus) löydät videon jossa soittelen kitaraa!:--) (en siis yleensä soita sellasta, mut oon nyt opistossa ja joudun soittelemaan jatsia)

anna kirjoitti...

markus: olisinpa mä kans noin musikaalinen, soitat tosi hyvin:)! ja tykkään sun blogista hirmusesti!

markus kirjoitti...

heh kiitosta vain. joo vastatykkään tästä!