perjantai 25. marraskuuta 2011

Toivepostaus - kysymyspostaus!

Painatko yli vai alle 60kg?ootko laihtunu, näytät vähän tukevammalta noissa vanhoissa postauksissa?
- Enpä ole laihtunut ja alle 60 kg painan, kun nyt noin mun painoni kiinnostaa.

Miten laitat sun hiukset?
-Suoristan, tupeeraan ja suihkutan lakkaa, että hiukset pysyy kunnon takussa koko päivän, haha. Teen tästäkin ihan oman postauksensa!

Missä asut?
-Ylöjärvellä, sellanen suurkaupunki Tampereen vieressä.

Mihin virkaan haluisit?
- Mä en tiedä yhtään! Pelottavaa, että kohta pitäisi jo tietää. Johonkin taidealalle olisi kiva päästä, kuten valokuvaaja tai jotain vastaavaa, mutta eipä mun taidoillani!

Mikä sun koko nimes on?
-Anna Katariina

Miksi aloitit bloggaamisen?
-Halusin päästä purkamaan ajatuksia johonkin.

Mitä kuuluu?
- Ei oikeastaan yhtään mitään.

Onko sulla lävistyksiä tai tatuointeja? Jos on mitä?
- Eipä ole, korvissa neljät reiät, mutta niitä ei varmaan lasketa. Tatoinnin sitten joskus vuosien päästä. Lävistyksen haluaisin alahuuleen, mutta pitää vielä odotella puolitoista vuotta.

Kuinka pitkä olet?
- 160,05 cm. Olen aika hujoppi, vai mitä?

Mikä sun kengän kokos on?
- 37-38

Mikä on elämän tarkoitus?
-rakastua.
Mikä on sun all time favorite biisi ja sen merkitys sulle?
- Negativen The Moment Of Our Love. Ei sillä varsinaista merkitystä ole, mutta se vaan on.

Onko sulla ketään esikuvaa/idolia?
- Jonne Aaron, on ollut sen viimeisen kuusi vuotta ja tulee yhä olemaan.
Lempilevy ja miksi?
-Mulla on aika montakin suosikkia, mutta ehkä se kaikista parhain on Negativen Anorectic. Siinä on kaikista tunteellisimmat kappaleet ja niihin liittyvät muistot.

Millanen puhelin sulla on?
- Valkoinen Samsung Galaxy 3

Jos saisit olla päivän ajan joku muu niin kuka olisit?
- Ehkäpä Lady Gaga, koska haluan tietää mitä sen päässä liikkuu. Tai sitten jompikumpi porukoista, että näkisin kuinka hirveä mä niille joskus olen!
Uskotko jumalaan, miksi - miksi et?
-Mä en oikeastaan tiedä. Uskon mä johonkin, mutta ei se ole se Jumala, joka on muka sanellut johonkin kirjaan, miten ihmisten kuuluisi elää. Mä olen sellanen, joka ei usko, ellei näe. Raamattu on mun mielestä aika epäuskottava kirja. Nyt mietitte miksi olen isosena.
Mistä tykkäät ostaa vaatteesi?
- H&M:stä, ONLY:stä, JC:stä ja Carlingsista.
Mitkä on sun lempiaineet koulussa?
- Tällä hetkellä historia, kuvis, äidinkieli ja psykologia.
Mitä katot televisiosta?
-Katson aika vähän telkkaria, ainoat mitä katson ovat Skins, Gossip Girl, Awkward, Sinkkuelämää ja kokkiohjelmat!
Lempikirjat?
-Geishan Muistelmat, Heroiinipäiväkirja, Okalinnut, Kaiken Se Kestää, Me Kolme & Jengi.
Millanen on sun unelmien miehesi?
- Muusikko tai muuten taiteellinen, romantikko. Ulkonäön puolesta semmoinen nuoren Nikki Sixxin näköinen, kiitos! Ei vaan, kyllä muutkin kelpaa. Tykkään, jos jätkällä on pitkät hiukset, rajansa kuitenkin kaikella. Tykkään, jos jätkä edustaa vähän raskaampaa musiikkiatyyliä, mutta rajansa kuitenkin. Myös sitten semmoset enkelipojat on ihania, kuten Jonne Aaron. Tätä listaa voisi jatkaa loputtomiin.
Mistä unelmoit?
- Matkasta Lontooseen, lävistyksestä ja jostain jota ei voi saada. Rakkaudesta lässynlää.
Ketä sun kaveria/sukulaista ihailet ja miksi?
- Kavereista tulee ainakin mieleen Milla, koska se on yksi aidoimmista ja taiteellisimmista ihmisistä ketä tiedän. Sukulaisista ainakin isomummua, koska kahdeksan lapsen kasvattaminen, 93-vuoden ikä ja se pirteys ja iloisuus on ihan ihailtavaa!
Kehen turvaudut ku sulle tulee ongelmia?
-Vanhemmille ja kavereille, etenkin Sonjalle!
Kelle kerrot huolistasi?
-Mä olen sellanen ikuinen valittaja, että mun ''huolistani'' saa kuulla vähän kaikki. Niistä aidoista huolista avaudun varmaan eniten Pertulle ja Sonjalle.
Mikä on sun lemppari blogis?
-White Trash Disease.
Ootko kova bilettää/juotko paljon/poltatko? mitä mieltä päihteistä?
- Joskus tulee juotua, mutta aika harvoin. Muiden päihteiden käyttö on mulle ihan se ja sama, kunhan se pysyy kohtuudessa.
Voitko tehdä videopostausta?
-Ehkä!
Mikä on sun mielestä seksikästä?
- Pojat, joilla on mustat pörröiset hiukset ja nahkatakki!
Kelle "normaalille ihmiselle" (jonka tunnet, ei julkkiksia vaan esim perhe, kaverit, opettajat...) olet kateellinen ja miksi?
- En tiedä, parille kaverille jostain ihan tyhmästä turhamaisesta asiasta.
Seurusteletko? voiko sinkkuna olla onnellinen sun mielestäsi?
- En seurustele. Kyllä sinkkunakin ihan onnellinen voi olla, mutta kyllä mä tuntisin olevani onnelisempi parisuhteessa.
Onko sulla parasta kaveria? mitä tekisit jos se/ne hylkäis sut?
- On mulla ja saisin jonkun hermoromahduksen.
Millanen perhe sulla on?
- Iskä ja äiti, asutaan iskän kanssa Ylöjärvellä ja Äiti Hatanpäällä.
Mikä oli ensimmäinen harrastuksesi ikinä? miksi?
-Apua en meinaa muistaa, kai se oli partio. Oikeastaan en erityisemmin olis halunnut edes aloittaa sitä, mutta äidin mielestä mun piti päästä ujoudestani eroon, hyvä pointti sekin!
Minkä näkösistä jätkistä et tykkää?
- Hmm no en tykkää, jos on ei erotu massasta millään tavalla. Ei mulla ole mitään sellasta, että en esimerkiksi tykkäisi vaikka harmaat silmät omaavista jätkistä.
Millaisia ihmisiä halveksit?
- Itsekkäitä ja niitä, jotka esittävät jotain. Ihmisiä, joilla ei ole minkäänlaista omaa mielipidettä mihinkään ja kulkevat vain massan mukana.
Onko sonja paras?:)
-Ei :)

Onko tää sun eka blogi?
- Joskus kirjotin anonyyminä jotain vuodatusblogia, joten oliskohan tämä nyt sitte kolmas. Välillä on tullut poisteltua ja pidettyä taukoa.

Millasta musaa kuuntelet?
- Kuuntelen nykyään melkein mitä vaan, mutta pääasiassa Mötley Crue, Negative ja Guns N' Roses. Mutta esimerkiksi tykkään myös Skrillexistä ja Lady Gagasta!

Soitatko jotain instrumenttiaaa?
-En soita, en osaa edes laulaa. Rumpujen soitosta haaveilen joka päivä, mutta kattellaan.

Sun top 3 lemppari blogit RANDOMEISTA?
- En osaa sanoa vain kolmea! Sanotaan nyt vaikka White Drash Disease, Picture Puttonen ja naaG - not an average Guy. + Jonna-Lauriina, Paper Planes ja Ina's lifestyle!

Minkä väriset hiukset sulla on oikeesti?
-Semmoset vaaleanruskeat, ehkä pikkuisen punaiseen vivahtavat.

Keitä sun perheeseen kuuluu?
- Äiti ja iskä.

Minkä väriset sukat sulla on?
- Valkoruskeat villasukat.

Harrastatko mitään?
- Valokuvausta ja piirtämistä ihan vaan itekseni. Futiksen aloittaminen uudestaan himottaisi.

Mikä sai sut innostuun kirjoittamisesta?
- Olen aina tykännyt kirjoittaa ja lukea, ja jossain kohti halusin purkaa ajatuksia johonkin.

Olisitko pystyny uskoon et sulla olis jossain kohti yli 70 lukijaa?
- En todellakaan! Yli 70 lukijaa on ihan hassua ja mahtavaa!

Ketä äänestäisit presidentiksi seuraavissa vaaleissa ja miksi? Minkä puolueen kanssa oot samalla aaltopituudella muutenkin, ja minkä taas et? :--)
- Mä en ole oikein seuraillut presidenttiehdokkaita erityisemmin, mutta Vihreiden Pekka Haavistoa varmaankin. Vihreillä on hyvät periaatteet ja ajavat hyvää asiaa, samoin SDP. Perussuomalaisia ja Kristillisdemokraatteja en voi sietää yhtään, pitääkö tätä edes perustella?:D

Koska viimeksi olet ollut elokuvissa ja mitä katsomassa?
- Viimeksi lauantaina kävin katsomassa Tower Heistin.

Onko hattivateilla kädet vai ulokkeet?
- No jos ne niillä pystyy melomaan ja kanniskelemaan ilmapuntareita niin kai niitä käsiksi voi kutsua.

Millä festareilla olet ollut?
- Tammerfesteillä. Mua hävettää kun en ikinä pääse mihinkään:(

Paras kirja ikinä?
- Kaiken Se Kestää tai Geishan Muistelmat.

Mikä sun horoskooppi merkkis on?
- Rapu

Kuka sä oooooot?
- Puntsa!

Minkä ikäsenä lähti sun eka maitohammas?
-6-vuotiaana? En mä muista!

Minkä värinen on punainen lehmä?
- Vihreä? Vaiko punainen, en tiiä!

Onko sulla joku lempivaatemerkki?
- Eipä oikeastaan, Carligista saa Red:n vaatteita ja ne on kivoja!
Siilikysymyksiä:
Onko sulla lemmikkejä?
- Onhan mulla siili.

Mikä siili se on?
- Afrikkalainen kääpiösiili.

Minkä niminen se on?
- Nuutti!

Mistä sait ja koska?
- Ostettiin Äänekoskelta kasvattajalta 2009 alussa.
Mitä se syö?
-Siili on pääasiassa hyönteissyöjä, joten matoja, sirkkoja ja muita vastaavia sille pitäisi tuputtaa. Nuutti on kuitenkin ihan nössö, se ei uskalla syödä isoja sirkkoja tai muita isoja eläviä ötököitä, eikä sille maita kuivatut sirkat. Isoja ja pieniä jauhomatoja tykkää syödä. Lisäksi sille saa antaa broilerin ja naudan vähärasvaista jauhelihaa, kalaa, maissia ja herneitä. Jotkut antavat myös banaania, porkkanaraastetta ja katkarapuja.

Kai kerroit sille että se on ihana<3?
-Kerron toki:)

5 kommenttia:

Sonja kirjoitti...

Onko sonja paras?:)
-Ei :)
^ haista vittu:((( noeivaa <3

emma kirjoitti...

En tienny että tykkäät Negativesta!:o Oon ite kans fanittanu enemmän ja vähemmän joku 5-6 vuotta:)

anna kirjoitti...

Sonja: hiljaa!
emma: joo en mäkään että sää tykkäät :D! 5-6 v kans on tullut fanitettua!

Nata kirjoitti...

awwwww kiitos!

<333

kävit tässä yksi päivä carlingsissa, mä kyllä tunnistin :)

Anna kirjoitti...

Nata: haha niin kävin :)!