tiistai 15. marraskuuta 2011

Whenever I start feeling strong i'm called a bitch in the night.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Toissayönä mulle iski ihan järkyttävä päänsärky, en pystyny nukkumaan enkä tekemään yhtään mitään. En saanu nukuttua oikeastaan koko yönä niin jäin sitten nukkumaan eiliseksi kotiin ja raahauduin kouluun vasta tänään. Aamulla oli vielä vähän päänsärkyä, mutta kyllä se siitä sitte alkoi helpottamaan. Mulla oli tänää kaiken lisäksi kuntotestit ja mun kroppa huutaa tällä hetkellä. Oikeastaan vaan oikea käsi sillein pahasti. Jännetuppitulehdus on kiva juttu, sen siitä datauksesta saa. Anyway, raahasin taas parin viikon edestä vaatteita tänne äidin luo ja näin taas mun vauvani<3 Aaw kun on sulonen otus. Nyt se nukkuu mun sängyllä ja voisin mennä paijailemaan sitä lisää :)

3 kommenttia:

Rosa kirjoitti...

voi eiiikä, onks sulla siili? :D Mä niin haluun siilin, mut eiks niil syötetä toukkii?

anna kirjoitti...

Rosa: joo siilit on hyönteissyöjiä ja niille syötetään sirkkoja ja jauhomatoja ja kaikkia muita ällöjä :c toi on kyllä nii nirso ja nössö ettei uskalla syödä mitään isoja sirkkoja:)madot vaan kelpaa.

Perttu kirjoitti...

nuutti thö nössösiili :)

munonikäväsua<3