torstai 17. marraskuuta 2011

your secrets keep you sick your lies keep you alive.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Mulla on ollut koko viikon huono hiuspäivän, huono naamapäivä ja ei minkäänlaista inspiraatiota pukeutumisen suhteen, joten olen hiihdellyt koulussa erilaisissa ruutupaidoissa, great. Mulla on varmaan joku unitauti, koska en jaksa mitään. Koulussa meinaan nukahdella, koska on aamuisin on liian kiire juoda aamukahvia loppuun ja on ihan liian vaivalloista lähteä 200 m päähän ärrälle hakemaan kahvia. Laiska? Jees, huomenna olis vuorossa eka koe, nimittäin matikka. Toisen asteen yhtälöitä, prosenttilaskuja, kääntäen verrannollisuutta, ai että mä tykkään <3 Eli nyt siis uppoudun loppuillaksi matematiikan ihmeelliseen maailmaan, että jos vaikka sen kurssin pääsis läpi vaikka sitten säälistä. Luojan kiitos huomenna on perjantai. Muita unitautisia liikkeellä?

5 kommenttia:

Minea kirjoitti...

jepjep, unitauti täälläki! ihan perus mennä sinne kouluun nukkumaan tunneille :D ja hei tsemii tohon matikkaan, sain ite vitosen tosta! no mut se oli vaan siks ku en tajunnu käyttää ratkasukaavaa toisen asteen yhtälöitä laskiessani :D mut siis toi on ihan helppo kurssi, odotas vaan matikka kasia, vektoreita yms ;)

anna kirjoitti...

Minea: vektorit kuulostaa kivoilta!:c odotan innolla

anni kirjoitti...

et ollu koulutukses?

anna kirjoitti...

anni: pääsin neljältä koulusta ni aattelin iha suosiolla jäädä lukeen matikkaa?

Anonyymi kirjoitti...

moikka! tää ei varsinaisesti liity tän postauksen aiheeseen, mutta mistä sä oot ostanu sun siilin? oon jo pidemmän aikaa haaveillu sellasesta enkä tiiä mistä sellasen sais:)