keskiviikko 14. joulukuuta 2011

Close your eyes and try to count to seven, And if we die, I'll meet you up in heaven.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Taas yksi turha postaus. Antakaa muuten anteeksi nämä jatkuvat valomaalauskuvat. Minkäs teet, kun vietät päivän valoisan ajan koulussa. Anyway, mullapa on enää viikko koulua! Mulla alkaa lomailu jo torstaina, koska keskivikkona on illalla joulukirkko, millä voi korvata seuraavan koulupäivän, kelpaa mulle! Loma tuleekin ihan tarpeeseen, sillä mulla on päällä ihan järkyttävä väsymys. Noi loskaiset ja osittain jäiset kadut tekee väsyttävistä aamuista vielä enemmän tuskaa, just nyt mua sattuu huvittamaan pitää tennareita! Väsymyksestä huolimatta koulu on mennyt ihan mukavasti, maanantaina saatiin jaksotodistukset ja olin positiivisesti yllättynyt! Ruotsi 8, historia 9, maantieto 9, matikka 6, liikunta 9 ja ranska 10. Mä en oikein voi uskoa, että mulla nousee numerot lukiossa? Ehkä se romahdus sieltä vielä tulee. Että sellasta, blogi painottuu taas ihan liikaa turhiin asioihin, kuten kouluun. Voisin lomalla yrittää saada jotain kivaa tänne teille, mitään ideoita? Ainakin toteutan sen siilipostauksen, mitä on tullut lupailtua hyvin kauan aikaa sitten!

2 kommenttia:

Janna kirjoitti...

Tykkään sun silmistä ihan sikana ja meikkaat ne kivasti, mut must noin jyrkät kulmakarvat ei korosta sun ihania silmiä :(

anna kirjoitti...

Janna: kiva että tykkäät mun silmistä!:) Ite tykkään myös noista kulmista, tasaisempia on kokeiltu ja näytän ilmeettömältä:D