torstai 29. maaliskuuta 2012

Ei mitään koskaan ollutkaan.

Ihan näin alkuun, miksi kaikki mahdolliset sivut pitää uudistaa samalla helvetin hetkellä? Tällä viikolla mulle on tupsahtanut facebookkiin aikajana, joka näyttää kaikille kolmen vuoden takaisia tilapäivityksiä, joiden poistamiseen meni kokonainen ilta. Nyt päätti sitten bloggerkin uudistua ja vihaan tätä uutta bloggeria niin paljon! Niin sekava, ruma ja kaikista pahinta on yrittää muokata kuvien kokoa. En saa noita kuvia isommiksi ja kaikki näyttäää rumalta. Oon hidas oppimaan, myönnetään, mutta entinen oli niin paljon parempi! VIHAAN. Lisäksi picknik lopettaa ensi kuussa, just kun tajusin kuinka ihana ohjelma se on.

Muutenkaan ei mikään tahdo sujua. Väsyttää ihan kaikilla mahdollisilla tavoilla ja mä en jaksa odottaa jakson vaihtumista ja pääsiäislomaa. Mä tarvitsen lomaa enemmän kuin ikinä ennen. Blogin pitäminen ei suju. En sais ottaa tästä paineita, blogin pitäminen pitäisi olla kivaa, ei stressaavaa. Ehkä kirjotan sitten, kun mulla on oikeasti jotain, mistä laittaa kuvia ja kirjottaa. Siihen menee aikaa.

2 kommenttia:

Roosa-Maria kirjoitti...

Yhdyn bloggerin typerään uudistukseen, huoh, niin turhaa :D

Anna kirjoitti...

Roosa-Maria: joo älä!D: