perjantai 30. maaliskuuta 2012

What makes you beautiful?

KEHU ITSEÄSI - HAASTE !


Sain Minealta tämmöisen monessakin blogissa pyörineen Kehu itseäsi - haasteen ja toteutan sen nyt sitten näin perjantain kunniaksi. Tällä hetkellä mulle tulee mieleen lähinnä asioita, joista en tykkää, mutta kyllä se siitä! Eli näin menee haasteen säännöt:
"Kirjoita itsestäsi kahdeksan asiaa, joista pidät.

Ulkonäkö/luonne/taito/mikä vain. Nyt on lupa kehua itseään!

Laita haaste eteenpäin ainakin yhdelle bloggaajalle."

Haastan Ansman, Sofian ja Peritan!
Photobucket

1. Mulla on tosi söpö nenä. Se on sopivan pieni ja kaunis, jos niin voi nenästä edes sanoa.
2. Myös mun silmät on ihanat. Ne on isot ja kauniin muotoiset. Väristäkin tykkään, haluaisin vaan ehkä ihan pikkuisen tummemmat silmät.
3. Tykkään mun luonteessani siitä, että olen enemmän semmonen tarkkailija kuin puhuja.
4. Musta saa tosi hyvän ystävän, kunhan muhun tutustuu kunnolla.
5. Mulla on oikeasti aika hyvä muisti, muistan tosin vaan aika turhia juttuja, en mitään koulujuttuja. Mutta mä muistan hyvin ihmisten kasvot ja nimet!
6. Kuulostaa tyhmältä, mutta mulla on myös hyvä hajuaisti. Älkää kysykö.
7. Osaan kirjoittaa hyvin. Mulle ei tuota vaikeuksia esseiden tai tekstitaidon kirjoittaminen, paitsi silloin jos mulla ei ole mitään tietoa kysytystä aiheesta, kuten tänään totesin psykologian kokeessa................
8. Osaan piirtää aika hyvin. Harmittaa vaan, että nykyään ei tahdo löytyä aikaa sille, mitä nyt tunneilla tulee raapusteltua jotain vihkoon.

8 kommenttia:

Minea kirjoitti...

Hyvä et olit huomannu tän haasteen! :)

Anna kirjoitti...

Minea: jep kiitti haasteesta!:)

Anonyymi kirjoitti...

voi ku oot kaunis tossa kuvassa ja mäki tykkään sun nenästä! :))

Anna kirjoitti...

Ano: oi kiitos!:)

Suvi kirjoitti...

Ihanat meikit sulla ja tykkään näistä blogin kuvista hirmusesti :)

Anna kirjoitti...

Suvi: oi kiitos paljon!:)

emppu kirjoitti...

apua ku oot ihan älyttömän kaunis (: taidan jäädä seurailemaan.

Anna kirjoitti...

emppu: oi kiitos!:)kiva että jäät seuraan!