keskiviikko 11. huhtikuuta 2012

Eihän se tunnu missään, ala vetää.

d0BLPW on Make A Gif, Animated Gifs

Photobucket

Pitkä koulupäivä takana, oli enkkua, opoa, luovaa kirjoittamista ja tosi pitkä hypäri. Päivää piristi, kun ihana enkun opettaja tuli kesken hypärin kertomaan terveisiä Olavi Uusivirralta. Kannatti pitää esitelmä Olavista englannin tunnilla opettajalle, joka tuntee Olavin. Mua on jostain syystä hymyillyttänyt koko päivän. Anygays, koulun jälkeen tuntui niin ihanalta käpertyä sohvalle kuuman kaakaon kera! Paleltaa koko ajan, mikähän tauti on taas iskemässä. Vois ihan huvikseen aloittaa jonkinlaisen lenkkeilyn, kroppa ja nykynen erittäin huono vastustuskyky kiittäis. Kattellaan, tällä hetkellä mulle on pitkästä aikaa iskeny hirmunen inspiraatio piirtää jotain. Palaillaan!

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

voi ei! mun sydän ois varmaan pakahtunut jos oisin saanut olavilta terveisiä, hih :)

Anna kirjoitti...

Ano: arvaa vaan missä fiiliksissä mä tällä hetkellä olen<3 haha

sabina kirjoitti...

ihanan olonen blogi sulla! ja oot tosi nätii c:

http://kjfhbdfljdgkfa.blogspot.com/

Anna kirjoitti...

sabina: oi kiitos!:)