perjantai 20. huhtikuuta 2012

Nyt kun kuljet ympärilläni.

Photobucket

Surullisen usein joudutte tyytymään huonolaatuisiin kuviin meikäläisen pärstästä, pahoittelut siitä. Tällä kertaa mulla on hyvä syy, nimittäin tulin iskälle pakkailemaan lisää kamppeita ja huomenna menen takaisin äidille, missä mun rakkaan kamerani olinpaikka tällä hetkellä sijaitsee. Mulla oli eilen ihana päivä, vietin koko illan ulkona kuvaamassa rannalla ja kartanon puutarhassa ja kuvia tuli kerrankin paljon! Niitä laitan sitten jahka ehdin, mun viikonloppuni on kerrankin täynnä! Äskenkin tulin kaupungilta, jossa olin pitkästä aikaa Millan kanssa kahvittelemassa. Huomenna on kaiken lisäksi Kaarilan lopettajaisjuhlat tai hautajaiset, miksikä niitä ikinä haluaa kutsua. Nyt on ratkaistava huomisen vaatekriisi, ei taida olla sallittua saapua paikalle hatun, tennareiden ja nahkatakin kera. 

4 kommenttia:

-maija- kirjoitti...

ihana blogi ! oot ihan sika kaunis !!! :)
http://acutesecret.blogspot.com/

Anna kirjoitti...

-maija-: oi kiitos!:)

saramarie kirjoitti...

apua, en kestä ku oot noin tajuttoman ihana!! ♥

nölli kirjoitti...

oletpas kaunotar!