tiistai 8. toukokuuta 2012

Sehän on luonnollista niin kun huulet vaihtuu hampaisiin.

Photobucket
Monki 15 €
Photobucket
Carlings 10€

Tämmöset ostokset tuli sunnuntaina tehtytyä Helsingissä. Monkissa oli taas vaikka mitä kivaa, mutta päädyin sitten vaan tuohon yhteen paitaan, säästölinjalla kun ollaan. Paita ei muuten pääse oikeuksiinsa kuvassa, pääseekö yleensä mikään vaate? Anyway toi näyttää ihan kamalalta rätiltä henkarissa ja kaupassakin kokeilin ihan huvikseni. Päällä toi on kuitenkin aivan ihana, kesä ja helteet tänne heti! Kesävaatteiden lisäksi olen  pidemmän aikaa olen etsiskellyt uutta kangaskassia ja Carlingsista löytyi tuommonen kiva ja yksinkertainen kassi. Tosi kivoja ostoksia ja tyytyväisin mielin lähdin takaisin kotiin. Nyt teksti vähän tökkii, nukuin taas huonosti ja taitaa olla päikkäreiden aika. Totaalinen aivokooma.

7 kommenttia:

Nea kirjoitti...

Sulle on tunnustus mun blogissa! :-) http://neasdayslikediamonds.blogspot.com/2012/05/versatile-blogger-award.html

Anna kirjoitti...

Nea: hei kiitti:)!

anna kirjoitti...

Toi laukku on tosi kiva :D

http://fashionbeautymylife.blogspot.com/

Anonyymi kirjoitti...

ootko tykänny tosta sun 75-300mm objektiivista? =)

Anna kirjoitti...

anna: onhan se kiitti:)!

Anonyymi: oon! se on niin hyvä noit lintuja ja muita luontojuttuja kuvatessa. Nyt on vaan jäänyt vähemmälle sen käyttö, kun sain jouluna tuon 50mm objektiivin, mutta se on silti aina yks mun lemppareista!

Sofia kirjoitti...

ooi vitsi toi leopardipaita on ihana <3! ja tosi kiva blogi sulla :))!

fashionsituation.blogspot.com <3

Anna kirjoitti...

Sofia: kiitosta!:)