keskiviikko 23. toukokuuta 2012

Thought you died alone.

Photobucket
Photobucket


Mä en edes näyttänyt tuolta tänään. Enkä edes syönyt muroja. Noi kuvat on siltä ajalta, kun maassa oli vielä lunta. Nyt ulkona paahtuu ja kaikki makaavat ulkona ihosyöpää odottaen. Itse arvostan kalpeutta ja siltä mä taidan näyttääkin. Hassua, että mulla on tosin vieläkin rusketusraidat yläselässä, jotka sain yhtenä päivänä rannalla, kun paloin pahasti. Anyway mulla on paska fiilis, en ole tyytyväinen mihinkään mitä teen. Mikään ei onnistu. Mulla ei ole minkäänlaista motivaatiota tarttua englannin kirjaan. Mun huoneen ikkuna on auki ja täällä tuoksuu tuomen kukille. Kesäloma tänne nyt heti.

2 kommenttia:

emppu kirjoitti...

Mäkin arvostan kalpeutta - miks kaikki haluu ruskettua ? Mä tykkään vaan siitä lämmöstä ja rannalla löhöilystä, mutta rusketuksesta en välitä tippaakaan. Hassu villitys sekin. Taidan tarvita vampyyrisuojakerrointa. :)
Oot tosi kaunis !

nölli kirjoitti...

Nätskälle tytölle haastetta! http://nellisoldtheworld.blogspot.com/2012/05/i-read-dads-books-like-i-did-before.html =)