keskiviikko 16. toukokuuta 2012

Feel the burning of illusion.

Photobucket


Tuolta mä näytin tänään ja oikeastaan koko alkuviikko on menty samanlaisella naamalla. Allergia vain pahenee joka päivä, joten silmät saavat jäädä vähän vähemmälle meikkaamiselle ainakin vähäksi aikaa, vaikka kyllähän tuo eyelinerkin ihan mukavasti silmäluomia polttelee. Huulipuna on kuitenkin ollut kovassa käytössä ja tykkään siitä joka päivä vain enemmän!

Jotta ei menisi liian turhamaiseksi, niin tähän vähän alkuviikon kuulumisia. Allergia on vähän verottanut mun koulunkäyntiäni ja poissaoloja on tullut taas muutama, kun ei vaan ole yksinkertaisesti jaksanut nousta sängystä ylös. Hienoja nuo mun allergialääkkeeni; ne ei tunnu auttavan itse allergiaoireisiin, mutta väsyttävät kyllä ihan entiseen tapaansa. Jos näitä aivastelukohtauksia ja mitälie hengenahdistuksia ei oteta huomioon, niin muuten menee ihan kivasti. Koulua on jäljellä enää pari päivää, sitten alkaa viimeinen koeviikko, jolloin mulla on vaivaiset kaksi koetta, eli mulla on siis tiedossa monta ihanaa ja ansaittua vapaapäivää!

Koeviikolle mulla on pari pientä suunnitelmaa, yhden niistä aion todellakin toteuttaa ja innolla ja ehkä pienellä pelolla sitä odottelen, kattellaan nyt mitä siitä seuraa... Siitä sitten myöhemmin, nyt on pakko päästä nukkumaan univelkoja pois!

Ei kommentteja: