maanantai 4. kesäkuuta 2012

Don't burn me, don't let me down.

Photobucket
Olisi kamalasti kuvia tänne laitettavaksi, mutta mulla ei ole nyt minkäänlaista intoa alkaa niitä muokkaamaan, joten saatte tyytyä katselemaan parin viikon takaista pärstäkuvaa. Lauantain jälkeen muhun on iskenyt ihan kamala kooma. Koko ajan väsyttää, tänäänkin heräin vasta yhdeltä, ja silti jouduin ottamaan tunnin päikkärit illalla. Muutenkin on vähän kipeä olo, mikäs sen parempaa näin kesälomalla? Mun tuurillani muhun iskee joku tappajatauti just sopivasti torstaiksi. Sinne keikalle mennään, vaikka olisi mimmonen tauti tahansa päällä. En voi käsittää, että se keikka on kolmen päivän päästä. Mä olen odottanut joulusta asti, laskenut kuukausia ja päiviä. Yhtäkkiä tajuan, että siihen on enää muutama päivä. Nyt kun tässä samalla katselen netistä Mötleyn vanhoja keikkoja, niin itku tulee. En vaan pysty käsittämään, että enää pari päivää ja yksi mun suurimmista unelmistani toteutuu. Miettikää, mä näen Mötley Cruen ja Crashdietin, mun kaksi ulkomaalaista lempparibändiä samana päivänä! Torstai tulee olemaan yksi mun elämäni parhaista päivistä, se on varma.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

mihin sun huulikoru on vhävinny

Anna kirjoitti...

Anonyymi: rakas anonyymi, vaivaudu lukemaan postauksen ensimmäinen virke, jossa sanotaan, että toi kuva on pari viikkoa vanha:)