maanantai 25. kesäkuuta 2012

I will keep my sins.

Photobucket
Photobucket
Tänään on ollut ihan huippu päivä tosta masentavasta vesisateesta huolimatta. Suurin tekijä tässä hyvin onnistuneessa päivässä on ollut mun aikainen synttärilahjani eli Samyangin Fisheye objektiivi! Aikani tota olen vinkunut äidiltä ja tänään käytiin se sitten viimein hakemassa. Paljon tota en ole ehtinyt vielä testailemaan, koska tässä on vielä vähän tekemistä huomista varten. Vähän on tullut tolla räpsittyä ja mä olen palavasti rakastunut mun uuteen vauvaani!♥ 

3 kommenttia:

vempps kirjoitti...

voisitko jossain vaiheesa tehä jonkun sortin arvostelua tai kertoa ajatuksiasi tosta objektiivista, ku ittellä on haun alla hyvä fishu!? :)
http://barbievera.blogspot.fi/

Anna kirjoitti...

vempps: voin koittaa tällä huikeella tietämykselläni arvostella tota jossain vaiheessa:)

saramarie kirjoitti...

multa löytyy toi sama fisu ja voin sanoo että aaaaa rakkaus! ♥