keskiviikko 24. lokakuuta 2012

I hope you're waiting for me somewhere out there.

Photobucket
 
Hullua, kuinka aika menee nopeesti. Ensilumi on jo satanut jossakin rännän ja veden olomuodossa maahan ja kohta vuosi on ohi. Syksy on jotenkin tosi tunteellista aikaa, ainakin mulle. Koko ajan on tunteet jollain tapaa pinnassa ja aamuist bussimatkat melankolisen musiikin kera on jotain parhautta.  Kaikki olisi täydellisesti, jos olisin jossain muualla kuin lukiossa. Se vie tällä hetkellä liikaa aikaa ja silti tuntuu, että en tee tarpeeksi. Ahdistaa jatkuvasti ja monta kertaa on käynyt mielessä lopettaa koko lukio ja polttaa kaikki koulukirjat roviolla tuhkaksi ja unohtaa koulu ja tulevaisuus. Ehkä mä silti sinnittelen, mä olen vain liian laiska. Tällä hetkellä haluan koulujutut pois alta ja keskittyä muihin asioihin. Haluan nähdä rakkaita kavereita, käydä elokuvissa, istua monta tuntia kahvilla juoruamassa, kävellä ulkona kameran kanssa, ostaa uusia kauniita vaatteita, olla piilossa pahalta maailmalta kullan kainalossa, kuunnella musiikkia, piirtää, inspiroitua ja herättää tämä blogi henkiin.
 

1 kommentti:

Maria kirjoitti...

Voikun voiskin vaan tehdä kaikkea kivaa, eikä hoitaa "velvollisuuksia"... :( Mulla ihan samanlaisia fiiliksiä, kuin mitä kirjoitit tässä.