sunnuntai 11. marraskuuta 2012

Haunt my house of pain and feel my psycho love.

Photobucket
Vihaan itseäni joka päivä enemmän, koska omatunto huutaa joka hetki laiskuudesta tämän blogin suhteen. Syy ei ole siinä, etteikö olisi mitään mistä kirjoittaa, tällä hetkellä mun elämässä tapahtuu paljon ja on hirveästi kaikenlaista menoa. Illanistujaisia, keikkoja, uusia ihmisiä ja muuta vastaavaa tuntuu olevan edessä joka hetki. Ja tietysti kaikkien rakastama lukio, joka vaatii joka hetki enemmän. Kamera ei vain kulje kaikkialla mukana ja harmittaa, etten pysty ikuistamaan kaikkia niitä ihania hetkiä. Viime kirjoituskerrasta on kaksi viikkoa, mä en ole koskaan ollut näin hiljainen täällä blogin puolella. No mutta täytyy sanoa, että mä olen tällä hetkellä tosi onnellinen ja mulla on tunne, että mä tulen olemaan tulevaisuudessa vieläkin onnellisempi. Koulu menee ihan siedettävästi ja mikään ei ole karkaamassa käsistä. Elämä hallinnassa.
 
Ettei menisi liian syvälliseksi ja järjettömäksi lässynlääksi, niin mainittakoon, että mulla on ihan tajuton lävistyskuume. Joka päivä kelailen erilaisia vaihtoehtoja, joilla somistaa tätä toistaiseksi melko raudatonta naamaa. Ei sillä, että mua innostaisi näyttää neulanaamalta, mutta nyt tarvitsen jonkun ison muutoksen. Nenä-ja kielikoru himottaa tällä hetkellä eniten, mutta vielä täytyy miettiä. Toinen juttu on hiukset, mitkä kaipaavat muutosta. Helmikuun vanhojen tanssit hieman rajoittaa mun suunnitelmiani tällä hetkellä, mutta jotakin tälle fledalle on tehtävä.

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

sulle sopis ihan sika hyvin sivukalju/-siili :) ja sen sais wanhoihinkin kivasti kiharat vaa toiselle puolelle :) minkä värinen mekko sulla muuten on?

Anna kirjoitti...

Anonyymi: oi kiitos oon vähän kelaillu että sivusiilin leikkauttamista, mutta täytyy vähän vielä miettiä. Ja just jotain ton tyylistä kampausta wanhoihin oon miettinyt että ne kiharat tulis just tonne toiselle puolelle :) Mun mekko on väriltään violetti ja laitan sitten kuvaa tännekin jahka se nyt saapuis!

Miisa kirjoitti...

ihanaa ku kuiteki postaat! ♥ ei se mua ainakaa haittaa jos ei oo joka päivä (tai viikko) mitää ku itelläki on ain välil niit kausia ettei tuu postailtuu paljoo yhtää, johtue kyl koulusta.. :D mut rakastan sun blogia kyl iha älyttömästi, oon seuraillu jo yli vuoden verran :) ja oot aivan älyttömän kaunis, oon nii kateelline sun hiuksille :)

Anna kirjoitti...

Miisa: oi että piristit mu päivää niin paljon!♥

Miisa kirjoitti...

hihi eipä mitään! ♥