tiistai 15. tammikuuta 2013

Leave the world alone.

Tykkäätkö siittä että alahuultasi näykitään samalla kun sua pussataan?
- No onhan se ihan söpöä, hyi mitä tommosia kyselet? häpeä
 
Mikä on parasta mitä poikaystäväsi tekee sinulle?
- Se osaa piristää mua hassuttelemalla ja olemalla söppänä, jos mua ahdistaa, ärsyttää tai jos oon surullinen. Ja se, kuinka se osaa antaa mulle hellyyttä, koska se tietää kuinka hellyyden- ja huomionkipeä osaan olla. Ja tietysti se, kun se tekee mulle lättyjä ♥ Ei vaan, tätä listaa voisi jatkaa loputtomiin.
 
Mitä lävistyksiä aiot ottaa/ mistä lävistyksistä pidät?
- Tykkään aika lailla kaikista lävistyksistä, etenkin poski- ja nännilävistykset on kivoja. Tällä hetkellä mun naamaani koristaa labret ja nenärengas, korvassa puolestaan on industrial. Tällä hetkellä en aio ottaa enempää rautaa naamaan, ehkä joskus kokeilen muita vaihtoehtoja.
 
Mitä teet lukion jälkeen?
- Tällä hetkellä mulla ei ole mitään hajua, mitä sitä tekisi. Hankin töitä ja koitan päästä opiskelemaan jotakin, mikä kiinnostaa. Olis jees päästä opiskelemaan jotakin journalismiin ja mediaan liittyvää, saa nyt sitten nähdä. Ensin koitan sentään päästä lukiosta, jos se nyt on mahdollista.
 
Photobucket

Mikä on sun lempivaate?
- Voi kun tähänkin osaisi vastata. Tällä hetkellä lemppareihin kuuluu hm:n leopardipaita, dr.denimit, jc:n bikertakki, carlingsin pitsipaita ja tiikeritoppi.
 
Suosikkibändi?
-Negative tulee olemaan se ykkönen aina ja ikuisesti, mutta muita lemppareita on Mötley Crue, Guns N' Roses, Crashdiet, Olavi Uusivirta, Hardcore Superstar, Suicide Love Boat kyllä näitä löytyy vaikka kuinka huh.
 
Suosikkiblogi?
- White Trash Disease on ehdoton ykkönen, oli muuten varmaan eka blogi mitä aloin seuraamaan vakituisesti pari vuotta sitten, huh! Mutta muita suosikkeja ovat esim. Cool n Bored, Girl in a million, Thelman blogi, itkisitkö onnesta, CHIP AWAY THE STONE,  Lizy In Wonderland, RUNAWAY, nelli kenttä.
 
Lempieläin?
- Kissat ja siilit on ihania! Okei mun mielestä kaikki eläimet on kivoja, paitsi krokotiilit.
 
Kenet julkisuuden henkilön haluaisit tavata?
- Dita Von Teesen ja Kat Von D:n nyt ainakin, voi että kuinka mä jumaloin niitä naisia. Ja Olavi Uusivirran tietysti!
 
Jos saisit alottaa minkä tahansa harrastuksen, niin mikä se olisi?
- Hah kai mä alottaisin ratsastuksen, kun kakarana en sitä ikinä saanut aloitettua, t: ikuinen heppatyttö. Sit olis kans kiva osata entisöidä huonekaluja.
 

Mitä pelkäät/inhoat?
- Klonkkua, paranormaaleja juttuja, krokotiileja ja isoja kaloja nyt ainakin.
 
Mitä arvostat ihmisessä?
-persoonallisuutta, ennakkoluulottomuutta, luovuutta, huomaavaisuutta
 
Mitä pidät anopistasi?
- Mulla on kyllä aivan ihana ja paras anoppi!

Onko poikaystäväsi muusikko, jos on mitä hän soittaa ja kuinka hyvin?
-Kyllähän Sakusta löytyy muusikon vikaa vaikka kuinka, mun oma muusikkopoikaystävä♥! Mun käsittääkseni se saa melkeinpä mistä tahansa soittimesta järkevän äänen aikaiseksi, mutta pääasiassa se tykkää soitella kitaraa ja hyvin se sitä osaakin soittaa! Mutta kuulisittepa sen lauluäänen, sitä ei voi sanoin kuvailla ♥  

Ketkä on sulle tärkeimpiä ihmisiä?
- Vanhemmat, Saku, ystävät kuten Sonja, Perita ja Jenny sekä lähimmät sukulaiset.
 
Onko sun nykyinen (upee!) ulkonäkö oma ihanteesi vai haluaisitko muuttaa jotain?
- Tällä hetkellä mä olen tyytyväisempi mun ulkonäköön kuin koskaan ennen, vaikka tietysti on aina juttuja mitkä haluaisi muuttaa, kuten esimerkiksi oma vartalo on aina ollut ja tulee varmasti aina olemaan asia, josta en pidä ja se tekee mun oloni epävarmaksi. Mun kasvoihin olen kuitenkin suurimmaksi osaksi tosi tyytyväinen, mitä nyt vähän ärsyttää kasvojen pyöreys. Mutta kiitos kohteliaisuudesta!

Photobucket

Missä oot mielestäsi hyvä, missä taas et?
- Osaan piirtää ihan hyvin, oon hyvä historiassa ja äidinkielessä, mutta matikkaa en osaa yhtään. En myöskään osaa tanssia ollenkaan.
 
Paheesi?
- Kahvi, salmiakki, pähkinät
 
Jos sun pitäis ruveta kirjottaan blogia vain yhdestä asiasta (musiikki, ruoka, urheilu, kirjat...jne) niin minkä valitsisit?
- Hmm aika vaikea kysymys, tällä hetkellä musiikista/leyvistä/keikoista yms. kirjoittaminen kiinnostaisi eniten. Voisin pitää myös leivontablogia, jos mulla olis joku, joka kanssa sitten söisi niitä kaikkia mun leipomia keksejä yms.
 
Kuka ihminen on vaikuttanut suhun eniten?
- Vanhemmat, ei tätä varmaan tarvitse enempää perustella?
 
Miten tapasitte poikaystävänne kans?;) stoori!
- Me tavattiin aika ihanalla ja lässynlää ällösöpöllä tavalla, johon myös tämä blogi liittyy, mutta kerron sen sitten joskus toiste, se on ihan liian pitkä tähän kirjoitettavaksi.
 
Montako poikaystävää sulla on ollut?
- Saku on mun ihan ihka ensimmäinen poikaystävä ♥
 
Missä olet mielestäsi muita parempi?
- Aika vaikea kysymys, joskus kakarana luulin olevani muita parempi piirtämään, mutta kyllä sitä tuntee itsensä todella mitättömäksi, kun tuolla taidelukion käytävillä tallustelee. No mutta jos jokin juttu pitää mainita, niin mä tiedän aika paljon juttuja luonnosta, koska mä olen ollut koko ikäni semmonen metsässä juokseva ipana. Taito sekin kai haha!
 
Vaatteet, joita inhoat nähdä muiden päällä?
- Bändipaidat, JOS kyseinen henkilö ei kuuntele bändiä. En myöskään tykkää yhtään uggeista, ne on rumia sämpyläkenkiä, jotka pilaa ihmisten jalat. Muuta ei nyt sitten tule mieleen, melkeinpä kaikki vaatteet voivat näyttää rumilta, jos ei vaan osaa pukeutua oikein, true story.
 
Inhokkikaupat?
- Nykyinen Gina Tricot
 
Onko kellään sun ystävällä blogia?
- Peritan blogi

 Kuka on sun "uusin" hyvä ystäväs? Entä pitkäaikasin?
Jenny on mun uusin hyvä ystävä, johon tutustuin kesällä. Pitkäaikaisin ystävä on Sonja, jonka kanssa ollaan tunnettu koko elämän ajan.
 
Mikä on sun eka muisto?
- Me asuttiin sillon vielä Tampereella Härmälässä ja oli talvi. Mä istuin lumessa leikkimässä meidän pihalla ja mulla oli semmonen punamustaraidallinen kauluripipo. Siitä on itseasiassa kuvakin, näytän ihan tatilta.
 
Mikä on sun lapsuuden paras muisto?
Mun parhaat lapsuuden muistot liittyy mummulaan ja mökille. Esimerkiksi viikot kesällä mummolassa serkun kanssa, kun juotiin fantaa ja syötiin mummun tekemiä korvapuusteja. Pappa lämmitti aina rantasaunan ja päästiin uimaan aina kun tahdottiin. Pienempänä me leikittiin aina papan kanssa siten, että se laski mun varpaita. Ah nostalgia.
 
Ketkä on sun mielestä kauneimpia ihmisiä?
- Dita Von Teese on mun mielestä maailman kaunein nainen.
 
 Mikä on paras saamasi lahja?
- Jostain syystä mulle tuli ekana mieleen lapsena joululahjaksi saamani muumitalo.
 
Minkä ikäinen haluaisit olla?
- Ehkä parikymppinen, sillä edellytyksellä että olisin opiskelemassa haluaamaani alaa ja elämä olis järjestyksessä. Muuten mä haluaisin olla just tämän ikäinen, en halua vielä asua omillani.
 
Missä kaikissa paikoissa olet käynyt ulkomailla?
- Lontoossa, Amsterdamissa, Kreetalla, Kanarian Saarilla, Ruotissa ja Virossa.
 
Haluaisitko muuttaa jonkun asian elämässäsi? Minkä?
- En oikeastaan, kamala kysymys.
 
Teitkö uuden vuoden lupauksen?
- Lupasin jatkaa tätä ikuista kynsien kasvatus-projektia ja olla onnellisempi ja jotain muuta vastaavaa, mutta en mitään kovin merkittävää ja mainitsemisen arvoista.
 
Onko asioita, joita ehdottomasti haluasit tehdä tänä vuonna, joita et ole ennen päässyt kokeilemaan?
- Ei oikeastaan, tatuoinnin haluaisin ottaa, mutta katsotaan nyt.
 
Photobucket

 Onks perita MAAILMAN ihanin? (tottakai on..)
- Totta kai!♥
 
Mikä on paras stigin biisi?
- En kuuntele kyseistä artistia, joten aika paha sanoa.
 
Mitä ruokaa et oo koskaan syöny?
- En ole koskaan syönyt mitään intialaista tai kiinalaista ruokaa yms.
 
Jänskättääkö ku täytät pian 18?
- Eipä oikeastaan, siihen on itseasiassa tällä hetkellä tasan puoli vuotta. Huh.
 
 Minkä numeron antaisit ittellesi ulkonäöstäsi (kouluarvosana 4-10)? Entä luonteesta? Entä itsevarmuus? Miten arvostelisit blogisi?
- Ulkonäölle antaisin ehkä 6-7, joinain päivinä saattaisin antaa jopa 8. Luonteesta 6 ja pitkän miinuksen, osaan olla maailman raivostuttavin ja mustasukkaisin ihminen. Itsevarmuus saa 5-6, paha sanoa, sen arvosana riippuu vähän päivästä. Blogi saa myös 6-7, ei mulla ole tänne ikinä mitään tähdellistä kerrottavaa.

 Kuinka monella keikalla oot käyny + bändit?
-Apua en mä muista kaikkia, ei mitään hajua lukumäärästä mutta kyllä se ainakin 30 keikkaa on tullut katsottua. Suurin osa keikoista on Negative, muita bändejä on sitten Poets Of The Fall, Matthau Mikojan, The Winyls, Alleycats, Uniklubi, Suicide Love Boat, Mötley Crue, Chrashdiet ja Hardcore Superstar + bändit joiden nimiä en pysty muistamaan, koska niitä ei varmaan ole enää edes olemassa.
 
Ootko käyny festareilla, jos et niin missä haluaisit käydä?
- Tammerfestiä ei varmaan lasketa kunnolliseksi festariksi, mutta siellä nyt on tullut käytyä muutama kerta. Haluaisin kyllä päästä festareille, esim. Provinssirock olis jees.

Tää kuulostaa susta varmaa oudolta ku tämmöne random lukija kysyy et saako sut lisätä faces kaveriks? :)
- Kyllä mut voi kaveriks pyytää, kunhan joskus kommentoit mulle jotakin tänne blogin puolelle, että tiedän vähän kuka mahdat olla!
 
Voisitko tehdä poikaystävästäsi postauksen?
-Haha kai mä joskus voisin.
 
Tai sille kysymyspostauksen, että vastailisi lukioiden kysymyksiin sinusta?
- Kai semmonenkin joskus onnistuu.

Onko sulla lukiossa hyviä kavereita/ystäviä?
- On! Meillä on kiva pieni 5 tytön pikku porukka, joiden kanssa käydään syömässä yhdessä yms ja kyllähän siellä on sitten muitakin tuttuja.

Mitä piirrettä vihaat ihmisissä?
- Ylimielisyyttä
 
Miten hoidat sun ihoa ja miten meikkaat?
- Ihon hoitoa varten käytän kosteusvoidetta, kasvovettä ja puhdistusgeeliä aamuisin ja iltaisin, mitä nyt joskus ei jaksa puhdistaa nassua iltaisin. Mun päivittäiseen meikkausrutiinin kuuluu kulmien piirtäminen, luomivärien laittaminen, rajaukset, ripsari ja meikkivoide. Joskus jos laiskottaa, jätän luomivärit laittamatta ja panostan rajauksiin ja lisäksi laitan punaista huulipunaa. Ehkä voin avata tätä naaman maalaamisen taitoa joskus vähän paremmin kuvien kera yms, nyt en osaa tämän paremmin selittää.
 
Kenestä ihmisistä saat inspiraatiota ulkonäköösi?
- Jos joku julkisuuden henkilö pitää mainita, niin Dita Von Teesen ja Kat Von D:n ulkonäöstä tykkään hakea inspiraatiota meikkaamisen suhteen. Pukeutumisen suhteen tykkään selailla eri bloggaajien kuten esim WTD:n Natan blogia ja ylipäätään tykkään katsella, miten ihmiset kadulla pukeutuu. Aika sekava vastaus.
 
Mitä hiusvärejä haluisit kokeilla?
- Vaikka mitä, ainakin punaisia, violetteja ja platinablondeja.
 
Mikä on sun suosikkivaate, semmonen jota käytät paljon?
- Bikertakki ja hattu

4 kommenttia:

Iida kirjoitti...

Ulkonäöelle sun pitäs ehdottomasti antaa 10! Oot mielettömän kaunis

Anna kirjoitti...

Iida: höpöhöpö paraskin puhuja siellä!

Anonyymi kirjoitti...

http://kuvake.net/user/pimppitisu
taisin löytää sun kaksoiolion.

Anna kirjoitti...

anonyymi: jaahas :D ehkä meissä on jotain pientä samaa näköö emt?