torstai 31. tammikuuta 2013

Piilossa leiki, leiki kuollutta, väistä katsetta ja kumarra.

Photobucket
Photobucket
Photobucket
 
Minun pikkuisesta vauvelistani ei ole aikoihin näkynyt elonmerkkejä täällä blogin puolella, joten tässä vähän piristystä iltaan tältä pikkuiselta söpöläiseltä, josta on muuten tullut tosi nirso. Asiasta toiseen, tänään on ollut hyvä päivä. Sain anteeksi asioita ja mun olo on tosi helpottunut, tuntuu että jaksan taas. Istuin esimerkiksi tänään yhteensä varmaan lähemmäs kuusi tuntia pöydän ääressä ja kirjoitin esseetä ja sain sen vihdoin tehdyksi. Mä tunnen itseni nyt voittajaksi, ehkä se elämä alkaa taas hymyillä mulle. Nyt ajattelin viettää iltani tässä koneen viehättävässä seurassa ja fiilistellä Apulantaa sekä Hurriganesia, loistavia bändejä molemmat. Sitten pänttään muutaman kymmenen sivua historiaa ja huomenna pistäydyn koulussa. Ihanaa rutiinit palaa mun elämään. 

7 kommenttia:

Barbie kirjoitti...

¡Oh, qué lindo!

Miisa kirjoitti...

päivän piristys noi kuvat taas, sun siili on aivan ylisöpö! ♥ ja ihanaa että sulla menee hyvin, tulee itellekki hyvä fiilis :)

Anna kirjoitti...

Miisa: sun kommenttis ne piristäviä on, oot ihana!

ESSUU kirjoitti...

Äyyyyy toinen söpö :___:
noms

Milla kirjoitti...

Eikäääää! IHANA!!! Onko suloisempaa.. <3

Fhina kirjoitti...

Ui! You own a hedgehog?
Could I ask you a couple of questions about it? :)
I would love to get one too but I am a bit insecure about it... :/

Sonja kirjoitti...

koin uudelleenrakastumisen <3 Sulla on muutenkin ihana blogi :-)