sunnuntai 10. helmikuuta 2013

So many roads to go but only one leads us home.

Photobucket
Photobucket
Tässä vähän kurkistusta mun wanhojen päivän asuun. Stressitaso alkaa pikkuhiljaa laskea siedettävän puolelle, kun kaikki ylimääräinen sähläys on nyt saatu pois alta ja tuon prinessapäivän kohtalo ei enää näytäkään kovin pahalta, ehkä kaikki sujuu hyvin. Toivon ainakin niin. Mun tuurilla tosin sinä päivänä tuulee, taivaalta sataa lunta ja pieniä kiviä ja mä olen todennäköisesti kuumeessa tai jotakin vastaavaa. Että jee, perjantaita odotellessa. Onko muita wanhoihin osallistuvia? Joko kaduttaa?

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

postaat sitte kuvia kokonaisuudesta, näyttää lupaavalta!:)

Saara kirjoitti...

Oo ihanalta näyttää jos sneak peek! Mulla oli kans violetti mekko samankaltaisilla koristeilla :) Tulee hyvät muistot mieleen kun tämmönen vanhus (okei valmistuin vasta äsken lukiosta) muistelee vanhoja :D

http://saaratikka.blogspot.fi/