sunnuntai 17. maaliskuuta 2013

Olit hiljainen poika minä sunnuntailapsi.

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Aika lailla täydellisyyttä lähentelevä päivä. Mun prinssini saapuikin tänne yllättäen jo viime yönä eli en joutunutkaan nukkumaan ypöyksin, kuten viime postausta tehdessä vielä kuvittelin. Aamulla join monta kuppia kahvia ja näin kerrankin vaivaa ja söin jopa aamupalaa. Myöhemmin aurinko houkutteli meidät ulos järven jäälle seikkailemaan ja jäädytin varpaani. Nyt on aikomus suunnistaa kauppaan ja myöhemmin tehdään lättyjä ja lämmitetään sauna. Joskus on ihan kiva pitää tämmösiä päiviä ja rentoutua, mulla on ainakin ollut kivoin päivä pitkään aikaan jeejee olen riemuidiootti!

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

sun postaukset on parhaita! mistä oot hommannu ton nahkatakin, se on aikalailla täydellinen?:)

Anna kirjoitti...

Anonyymi: oi kiitos :) ton bikerin ostin noin vuos sitten JC:stä mut enää en kyl ole noita kyseisiä takkeja oo nähny siel myytävän, mut Crockerin bikertakkeja siellä kyl näyttäis olevan myynnissä, on meinaa ihan törkeen hienoja!

Iida kirjoitti...

ää ootte niin söpöjä ja mä en kestä nähdä tuota ruisleivän kuvaa! oon niin kyllästyny tähän englantilaiseen paahtoleipään :D

Anna kirjoitti...

Iida: hihii kiitos :> ja joo mä uskon että kyllästyttää!