keskiviikko 5. kesäkuuta 2013

Alive.

Kuten moni on varmaan huomannut, katosin mystisesti jonnekin kuukauden ajaksi ilman minkäänlaista ilmoitusta siitä, jatkuuko blogi mahdollisesti vielä joskus vai olenko muuttanut Intiaan kasvattamaan norsuja ja jättänyt kaiken taakseni. No en ole, nyt vaan vähän väsyttää ja piti heittää jotain hauskaa tähän väliin.
 
Anyway blogi alkaa heräilemään pikkuhiljaa talviuniltaan ja uskon, että inspiraatiota bloggaamiseen löytyy taas näin kesän saavuttua. Viimeiset viikot koulussa tuntuivat ihan tajuttoman raskailta, iltaisin väänsin itkua tehdessäni kursseilta jääneitä täydennettäviä tehtäviä ja koitin samalla lukea koeviikkoa varten eikä siis ollut sen kummemmin inspiraatiota tai saati aikaa tarttua kameraan. Sain kuitenkin kaiken tehtyä ja lukion aikataulu näyttää mahtavalta sen suhteen, että pääsen sieltä vielä joskus pois. Ensi syksynä mä siis alotan abivuoden, mutta vielä tänä kesänä mun ei tarvitse huolehtia kirjoituksista. Keväällä nimittäin sain asiat hoidettua ja suoritan siis lukion 3,5 vuoteen eli ensimmäiset kirjoitukset mulla on vasta keväällä 2014. Yli puolet lukiosta on siis hoidettu, kesäloma on täällä ja elämä hymyilee suht nätisti mulle.
 
 Kuukausi ja 11 päivää siihen, että mä olen 18-vuotias. Tästä kesälomasta tulee siis jotain mahtavaa, mulla on niin hyvä fiilis. Asiat on toisin, kuin vuosi sitten. Koulusta ei tullut stipendiä ja numerot vähän laski, mutta mitä sitten? Mulla on kuitenkin niin paljon sisällöllisesti rikkaampi elämä tällä hetkellä kuin vuosi sitten, joten en jaksa välittää. Kesälomalta odotan valvottuja öitä, pussailua, jäätelöä, naurua, kavereita, hiukan alkoholia, reissailua, rakkautta, inspiraatiota, ruokaa ja ennen kaikkea onnellisuutta. Ehkä tekin saatatte havaita mun mahtavan fiiliksen tämän ylipitkän tekstin kautta, joka tulvii lässynläätä ja hyvää fiilistä. Hyvää kesää siis kaikille ja muistakaa nauttia siitä!
 
 Ps. lupaan ettei instagram kuvia tule joka kerta, lupaan tarttua ihan oikeaan kameraan ja ikuistaa kesän parhaat hetket. Siltikin mä olen fanaattinen instagramin käyttäjä ja sinne tuleekin päiviteltyä oikeastaan joka päivä. Mut löytää nimellä annapuntila ja olisi niin ihanaa, jos täältä bloginkin puolelta tulisi lukijoita mua sinne seuraamaan. Pus

4 kommenttia:

Miisa kirjoitti...

puspus ihana sinä♥ mä käyn lukion kans 3,5 tai ehkä jopa 4 vuodessa, kävi ekan vuoden syksyllä "pieni" onnettomuus ja olin sen takia melkei pari kuukautta kokonaa pois koulusta saikulla, että aika pipariksi tää lukio meni mut ei voi minkää :)

Anna kirjoitti...

Miisa: toinen ihana kans siellä!♥ Mullaki toi talvi vei vähän voimia ja siinä samalla kursseja ni parempi vaan mennä rauhassa, kun siinä kohtaa tajus ettei oikeesti jaksa sitä stressiä ja kiirettä. Muutenkin lukio on vitun rankka 3 vuodessa ni parempi suorittaa rauhassa ja paremmin tuloksin, kun sillon jaksaa vähän panostaakin eiks jep? :)

Miisa kirjoitti...

totta, kyllä me selvitään! :)

sophigher.sky kirjoitti...

pretty fckng hot!