maanantai 10. kesäkuuta 2013

She's like Mona Lisa with a new tattoo.


Maanantai klo 1.45 Mulla on ollut tänään ihan kamala kiukuttelu päivä. Nukuin liikaa ja makasin sohvalla koko päivän pohtien samalla kaikkea typerää ja välillä alkoi ihan itkettämäänkin. En taas tiedä, mistä tämmöiset päivät saavat alkunsa, mutta enpä mä niistä erityisemmin nauti, olo on kuin jollain itseään etsivällä 13-vuotiaalla pandalla, mä nimittäin tiedän miltä se tuntuu krhm ei siitä sen enempää. Jotkut ihmiset kuitenkin osaavat läsnäolollaan sekä niinkin pienellä asialla kuin puhelinsoitolla karkoittaa kaikli synkät ajatukset ja saada mut taas hymyilemään. Näin mulle kävi tänään, voi kuinka rakastankaan teitä ♥ Nyt kun mun pitäisi nukkua, sain valtavan inspiraation valokuvata ja kokeilla erilaisia meikkejä ja kampauksia sekä saada aikaan jotakin. Väsy on kuitenki kova ja uni tarpeen , joten sain aikaan elämäni ensimmäisen kännykällä tehdyn postauksen, mikäli tästä siis tulee yhtikäs mitään.

3 kommenttia:

perita kirjoitti...

Oli muuten yli 40min puhelu... :F

Anonyymi kirjoitti...

Aiotko vielä kuvailla järkkärilläs? Olis huippu hienoa nähdä taas sun ottamia kuvia... :--)

Anna kirjoitti...

Perita: ahaha :--)
Anonyymi: joo aion totta kai ei sitä ig korvaa älä huoli. nyt jo muutamat kuvat odottelee muokkausta, et kyllä mä niitä taas tänne joskus laitan:-)