torstai 20. kesäkuuta 2013

Tuhat vuotta sitten istuttiinko laiturilla kolmeen?

 photo ll007-001_zps10e2561a.jpg
 photo ll002-001_zpsa4a8a3bf.jpg
 photo ll001-001_zps4825b21a.jpg
Punatut huulet ja aivastuksia, niistä on mun päivä tehty. Tuntuu, että joku pahemman luokan flunssakuume olis käymässä päälle, mutta toivotaan ettei kuitenkaan. Ei ainakaan juhannukseksi, mä en ole koskaan ollut juhannuksesta näin innoissani. Hassua, miten mä olenkin tänä vuonna ikävöinyt mökille. Se on oikeastaan mun toinen koti, niin monta kokonaista kesää siellä on tullut vietettyä pikkuisena. Silti se ei ole samanlaista, kuin lapsena. Kaikki on oikeastaan muuttunut ja mun lapsuus on ohi, siitä kertoo siellä moni asia. Jotkut asiat saa mut siellä niin surulliseksi ja saavat samalla kaipaamaan lapsuutta ihan liikaa. Mulla on elämässä asiat hyvin ja elämä hymyilee, mutta jotkut ihmiset saisi palauttaa tänne vielä takaisin ja samalla pala lapsuutta voisi palautua ennalleen.

2 kommenttia:

Iida kirjoitti...

Voi Anna oot sä kyllä niin kaunis, ja tuntuu että kaunistut kokoajan enemmän ja enemmän! Vau

foxxe kirjoitti...

oot tosi nätti. hihi