maanantai 8. heinäkuuta 2013

Enkä tiedä miten pysyä hengissä jos en sinua kiinni saa.


Instagram on kaveri ja kolme toisiinsa täysin liittymätöntä kuvaa viime viikolta. Vietin aikaa Sakun luona, oltiin vahtimassa kissoja, söin muroja ja loppujen lopuksi oli mahtavaa päästä kotiin nukkumaan puhtaisiin lakanoihin ja kyllä, harrastan nukkuvan poikaystäväni kuvaamista, se on vaan niin suloinen tuitelitui, älkää ymmärtäkö väärin. Mä vaan herään Sakua aina aikaisemmin ja siitä seuraa noin tunnin pituinen tappelu/kutittaminen/nipistely/painiminen, kun yritän saada toista osapuolta ylös sängystä, koska mulla on tylsää aamuisin. Yleensä toinen meistä eli minä suutun, kun en voita ja lopulta mut tiputetaan sängystä. Mutta siis takaisin itse varsinaiseen aiheeseen, syntiset instagram kuvat siksi, koska hillitön mieliteko postata, mutta ei ainuttakaan kuvaa kamerassa, jotka soveltuisivat postaukseen.
 
Toinen syy on se, että mun kurkku on kipeä, päähän sattuu ja mä voin vaistota kuumeen olevan tulossa. Istun tuolilla peiton alla ja huivi kaulassa ja kaipaan kullan lämpimään kainaloon. Perinteisesti mä olen noin viikon kestävässä, kovassa kuumeessa  joka kesä heinäkuun alussa, nyt luulin sen loppuneen. Mutta ei, kyllä tästä taitaa kunnon tauti tulla. Mikäs sen mukavampaa, kesän odotetuin päivä, mun synttärit on tasan viikon päästä ja mikä muuten olisikaan parempi päivä maata kuumeessa sängyn pohjalla täristen? Nauran niin paljon, jos mä olen oikeasti sängyn pohjalla ensi viikon tiistaina. Ensin vanhojen tanssit, sitten 18-v synttärit, voisko mennä paremmin? Toivon parasta ja lankean ehkä jopa rukoilemaan jotakin olematonta ja toivottavasti vahempaa voimaa, ettei mun syntisen huono onneni pilaisi sitä päivää.


Ei kommentteja: