perjantai 2. elokuuta 2013

Estä minua uppoamasta herätä minut horroksesta.

 photo kukkasia074-001_zpsc439ca61.jpg
 photo kukkasia007-001_zpse5d28cf5.jpg
 photo kukkasia078-001_zps07f0cb24.jpg
Mustavalkoista, sitä mun luovuus on ollut tänä kesänä. Ei, ei sitä voi kutsua edes mustavalkoiseksi, mustavalkoudessa on sentään kontrastia, jotakin jännittävää. Mun tilannetta kuvastaa paremmin harmaa.  Hassua, kuinka parin satunnaisen ihmisen sanat voi vaikuttaa tällä tavalla. Mä en näe enää missään mitään mielenkiintoista. Jos satun näkemään, niin kameraan tarttuminen turruttaa kaiken. "Sä et osaa", mun pääni sanoo. Mä en edes tunne huonoa omaatuntoa siitä, että blogi kuivuu päivä päivältä kasaan. Mulla ei vaan ole mitään sanottavaa, mä koen olevani niin huono kirjoittaja sekä kuvaaja, että mä en koe tarjoavani kenellekään yhtään mitään. En edes itselleni. Koulut alkaa ja paine mun päässä kasvaa. Ensi talvi ahdistaa ja pelottaa. Entä jos mä en selviä?

Ei kommentteja: